Pages

Thursday, August 20, 2009

Kedekut MC

akibat TER-tidur di ruang tamu semalaman...

aku bangun dan mengalami satu perkara yang macam dah biasa arr rasa..

kena FLU..jangan korang ingat lak aku kena symptom Buy 1 Free 1 lak...

aku nie suffer from Rhinitis..some kind of penyakit [penyakit ker?] yang ada allergic to things like dust or cold,usually for me..

so,masuk kelas 10.30 pagi..dah lar kelas calculation..hidung dah gatal2..maka,aku takder ler nak concentrate sangat...nasib ada paham larr jugak..

dalam hati dah terdetik..."kena mintak MC nie..kelas petang masuk aircond lagi..tak leh nak concentrate nanti.." tang nak cuti tue..cepat jer terdetik tue..!!!

went to Pusat Kesihatan..tgk2 kena buat saringan Buy 1 Free 1 tu..kunun jer lerr...isi2 borang..aku bukannya demam..tp buat jer ler...FREE jer..tapi buang masa larr jugak..last2 kena jugak Q,tunggu doc kat dalam..[sbb saringan tue dibuat kat luar Pusat Kesihatan,ala2 ada warehouse sale gitu..]

dah bebel2 kat doc..siap nak minta MC larr kan untuk kelas 2-4pm..nurse dier bagi Slip Kedatangan kat aku?????apa kejadahnye wehh...aku nak MC ..bukan slip kedatangan tue,...
pastu kata jer ubat tue tak mengantuk..Wakl* arr kan...aku tidur jer after makan ubat tue,...kalau gi kelas tue..mau2 aku dah kabur2 tengok muka lecturer aku..dah larr kena drive balik rumah lagi....bahaya tak bahaya...

aku mcm konfius jugak masa nurse tu kasi slip kat aku..kang argue lak,doc tue kata aku nie mampu je gi kelas..saje mengada nak MC..

nampak tak ayat "beliau didapati layak untuk meneruskan tugasan/kuliah"??


moral of the story : nak MC,gi panel klinik under mak bapak kamu..eventho jauh sampai ke Bangsar [jika anda dari Shah Alam]

No comments: