Pages

Saturday, August 1, 2009

Mana Cukup!


Yesterday..


I've done NOTHING but surfing the net and watching Televisiyon at the same time>

biasalarr..tanda-tanda kemalasan tahap nak mat
*!

around 12am-1am, while chatting with Cik Q and Cik Z, kunun larr nak turun Sekejap makan roti..

tgk2 roti tue dah expired and me ter-masak maggi pulak..hehehe..!

which kena share with Aiman(my lilttle bro who loves to eat,anything)..

dier siap leh cakap " Masak satu pek mana cukup untuk Aiman?"

i'm like "What??it's 1am and u already ate bread".. and not to mentio
n larr..cereal,nasi and susu!

he's 5..i shud publish his stomach yang gendu* tu kan..but i think nnti dier
trauma lak kan..

so,Maggi session took me around 30 mins-45mins jerr

at last larr kan, i got back to the Chatting sessi
on..


sorry kawan-kawanku :)



From left : Aiman's,my hot Milo and maggie!




Close up : Sile meleleh air liur!

p/s : Cik far katenye biler nak transfer pics kiter yang hot tu!


No comments: