Pages

Thursday, August 6, 2009

Karangan Sekolah!

sipnosis hari-hari..

ISNIN-malas kot nak gi kelas pagi..tp sebab 1st day after 1 week of "kebosanan-tahap-mampo*",aku jadi rajin skit..

SELASA-hari dimana pak guard menyaman kereta aku untuk kali ke-3..ke -4.....skit jer tu kan..??sbb parking kat kolej Perindu and aku stil simpan larr saman tue..buat kenangan!Citt tui!

RABU-hari nie best sebab 1st time parking kat padang kawad!FIRST TIME OK!hehehe.. and terasa badan tak penat and bersedia untuk memulakan pembelajaran yang effective! again...Cittt tui kat situ!

tunggu punya tunggu,lecturer tak muncul, rupa2nya aku and other 3 classmates yang baru nak join dis kelas jer yg dtg...lecturer kesayangan tu mmg CUTI hari nie...sia2 bangun awal!
tapi takper...dapat naik bus!hahahaha!

tepat 10 PAGI,tercongok kat lift Jusco Bukit Raja and tunggu larr TGV bukak..adalarr jugak beberapa ketul mamat nie gelak2 kat aku &member sbb tolong bukak TGV sekali...!new intern katakan...

and tengok "SETEM" A.G.A.I.N!!! nie larr semangat kobar2 aku mengajak temanku menuntun citer melayu,BAIK PUNYERR!tapi aku takder larr gelak nak mat* sbb dh tahu apa nak jadi kan..so,next time...NO NO to 2nd time Movie!Semuanya kerana kau Jelo,bukan Celo!

kalau nak makan steamboat,TOLONG WEH>>JANGAN PERGI JOHNY'S [betul ker ejaan nie?!]
dah larr mahal...skit ciput lak tue..si waiter yg lagi foreigner tu ada hati lak nak ajar aku bile masa yang sesuai nak masukkan bahan2 untuk direndam,lebur dan layu tue...!kuali steam boat ko tue yang tak bernyawa...ada hati lak nak ajar2 aku..pastu nak kena ADD ON MYR 10 untuk kuah tomyam instead normal chicken sup???1 person set jer dah MYR 14.00++...!!apa kejadah weh..

aku makan kat Thai Fussion and Shabu-Shabu Train leh dapat FREE tomyam sup ok!..harga MYR 15.00++ seafood tau...leh sumbat 3-4 mulut with that price!
siap FREE ICE CREAM,cedok larr sebanyak mana pon!and sos belacan dier sedap lagi dari sos cili ko tue yang masam masin tue...

disebabkan kelas 4ptg masih on..terpaksa larr menghalau diri sendiri keluar dr Bukit Raja and back to U*tm di hatimu tue..dpt sms,Class Cancel! OK Fine!lepak umah member and Sect.11 smpi pukul 10mlm...!!![jakun kat sini sbb bapak saya En Haru ok!]

KHAMIS-2nd day parking kat padang kawad! dah naik bus baru teringat...
"dah kunci pintu ker belom eh...????"
"arrggghhh...lantaklarr...apa yg ada pon kat dalam kete tue.."

alhamdulillah kereta aku berkunci time balik pukul 4pm tadi...hahahha..!
bahaya kan.....?takper,bukan kete Merz ke BM kan..

p/s: aku gembira rabu malam khamis,Big Boss called me..kesian dier,DEMAM PANAS!

1 comment:

Z. said...

i knw sumwhere nicer than johnnys!!
n no additional for tomyam!
hehe.
aritu dA cte kat qila.
its at ikano.
nnt kite g tau!