Pages

Saturday, June 13, 2009

Saving!

Do you like to save?


Saya suker..especially money!

but this post is not about saving ur money but
your ENERGY!!
yeahh...!
[kurang tariff bil electric rumah anda!]

i found this item at Econsave,Muar,with Najwa and Atuk Jah.
[nama pun save kan,econ dier tak der larr save kot!]

ok..lawak pandai!hehehe!

malas nak jinjit bakul yang cantek tue..

so,introducing :

item: Tak-der-nama- troli-chomel!





front view
kiter leh tolak and kalau langgar dengan jiran2 sekeliling,
mereka takkan mengadu sakit sio* !!
[lainlarr langgar dengan troli besi tu kan?betul takk murid-murid???]



back view
nie pon boleh berlanggar dengan jiran2 sebelah,
tapi anda boleh tarik and buat dekk jer
dengan alasan saya didepan,troli dibelakang!
[bongok kot!.. :B]

mari ke Econsave beramai-ramai!


2 comments:

FdausAmad said...

Gua nak jemput lu dtg kenduri kat blog gua.
Follow terus pun xpa.Ikut baca doa.

Blog gua tu dah tak seimbang.Ramai budak berat belah punk.

Gua dah 6 hari merantau jemput kenduri ni.

Nutasyah said...

ok...thanx for inviting..sure will do..