Pages

Tuesday, June 2, 2009

KL-Kuantan-KL


A DAY trip to Kuantan!


Penat ok..[macam larr aku yang drive..setakat penumpang yang selalu tidur setia celik ]
1st time ok aku tak tidur LANGSUNG sepanjang journey back to back nie..

Hanya kerana mengikut Papa H ke Kuantan untuk menghantar surat [ 1 surat sahaja ok..leh je kalau nak POST!!] sajer larr tue nak jalan-jalan!

Well, it turned out to be a trip called
JALAN-JALAN DRIVE-DRIVE ,CARI MAKAN " …OK??

Went to Teluk Cempedak yang kali keberapa ntah aku pergi
,[disebabkan belajar di U*TM Jengka, Kuantan was and still [I guess] the nearest to it for me to
bazir invest duit PTPT*N]..
nak lepaskan gian Jeff Aiman bermain beach sand and sentuh air laut [skit-skit] = BOLLEHLARRR

Then proceed to Tanjung Lumpur a.k.a seafood heaven [Kuantan area]..stopped at a warung that sells Caramel Pudding yang aku suka sangat sbb dah lama tak makan..makan sata and sotong goreng and keropok lekor yang buat lidah aku gatal…
time lepak rumah fitri,dier selalu bawak makan sata kat Balok sbb kakak dier kat situ..anyway,dier yang drive..ikut jer lerr..

plus time tue tak kisah nak makan sbb busy walking around in shopping malls ..hihi!


*keropok tu nampak pelik,kan??


*tak paham motif letak pic makanan yang sudah tiada??
~itu adalah kerak2 sotong goreng~


*kesian mereka kerana dilarang mandi di teluk cempedak
~tak der pon orang jual cempedak goreng..teringin lak time tue n skrang..~


*di kala ini line hp aku kena barred,kena cari keje,bayar bil and reply apa2 sms yg korang rasa nak sms kat aku slps ini..

No comments: